«فردا رو ما می‌سازیم» منتشر شد/ روایت پیشرفت‌های کشور برای کودکان
یکشنبه 16 آبان 1400

فردا رو ما می‌سازیم

«فردا رو ما می‌سازیم» منتشر شد/ روایت پیشرفت‌های کشور برای کودکان

مجموعه کتاب‌ داستان و رنگ‌آمیزی «فردا رو ما می‌سازیم» در چهار جلد «به جای موشک کاغذی»، «موشک من»، «من هم ربات می‌سازم» و «الو مامان من این بالام» به همت انتشارات «راه یار» منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، مجموعه کتاب‌ داستان و رنگ‌آمیزی «فردا رو ما می‌سازیم» در چهار جلد «به جای موشک کاغذی»، «موشک من»، «من هم ربات می‌سازم» و «الو مامان من این بالام» به همت انتشارات «راه یار» منتشر و راهی بازار نشر شد.

بنابرین گزارش، این عناوین که توسط «خانه هم‌بازی» برای استفاده کودکان تولید شده است، به ترسیم نمایی از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی می‌پردازد. کودکان از دریچه این داستان‌ها، به دنیای هیجان‌انگیز و دوست داشتنی دستاوردهای علمی کشور قدم می‌گذارند و با نقش دانشمندان در پیشرفت علمی ایران آشنا می‌شوند. پیام «ما می‌توانیم در دل هر داستان، نوید آینده‌ای روشن و شاد را به کودکان می‌دهد و چراغی در مسیر پیشِ روی او به عنوان عضوی فعال در فردای جامعه روشن می‌سازد. خوانش داستان در کنار لذت رنگ‌آمیزی، کودک را با توانمندی‌های ایران اسلامی در حوزه‌های پهپاد، ربات، موشکی و... آشنا می‌سازد و بازی‌های ضمیمه کتاب، او را در ارتباط با موضوع داستان درگیر و را فعال می‌کند.

براساس این گزارش، جلد اول این مجموعه با عنوان «به جای موشک کاغذی» به نویسندگی، محمد خسروی‌راد و تصویرگری سیدرسول آمالی بویینی درباره پیشرفت‌های پهپادی، جلد دوم با عنوان «موشک من» به نویسندگی گل‌بیگم ابراهیمی و تصویرگری مهشید رجایی درباره پیشرفت‌های موشکی، جلد سوم با عنوان «من هم ربات می‌سازم» به نویسندگی زهرا ابراهیمی و تصویرگری مهشید رجایی درباره موفقیت‌های حوزه رباتیک، جلد چهارم نیز با عنوان «الو مامان من این بالام» به نویسندگی راضیه جمالی‌نژاد و تصویرگری سیدرسول آمالی بویینی درباره دستاوردهای فضایی کشور منتشر شده است.

بنابرین گزارش، هر کدام از عناوین مجموعه چهار جلدی «فردا رو ما می‌سازیم» با شمارگان 2هزار نسخه و قیمت 25هزار تومان برای گروه سنی الف توسط انتشارات «راه یار» منتشر شده است و علاقمندان برای تهیه این کتاب‌ها علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها می‌توانند از طریق صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub و یا سایت vaketab.ir اقدام کنند.

نظر بدهید